Sunday, July 25, 2010

Mağduriyet

Selam. Çok mağdur bir haldeyim. Bildiğiniz gibi Mutu tatile gitti, ben burada kaldım. Olan yine bana oldu, ödemediğimiz faturalar nedeniyle medeniyetle ilişkim kesilmek isteniyor.Bugün en doğal hakkım olan doğal gaz kesildi, soğuk suyla duş almak zorundayım. Belki de yarın da elektrikler kesilir, belki de bir daha görüşemeyiz. Bundan tabi ki bir ders çıkardım ve artık faturaları biriktirmeme kararı aldım. 3 faturadan sonra çok cıvıklaşıyor olay, iyice sarkıtıyorsunuz. Enerji [D]evrimi biraz da bizim evde gerçekleşsin, en azından elektriksiz kalmayalım. Biliyorum şu an saçmalıyorum, neyse bir soğuk duş alıp kendime gelirim birazdan.
Bugün çalışmada ne oldu biliyor musunuz, bir çiftin yanına gidip anlatmaya başladım. Kadın hayatında ilk kez duymuş olmalı bu tür şeyleri, çok şaşırarak forma sarıldı dört elle. Sonra erkek arkadaşı ben düşünmüyorum deyince çok sinirlendi. '' Ercan, bana bak, cimri misin nesin, çabuk dolduruyorsun o formu, çok fena yaparım. Ercan bak beni sinirlendirme, hemen at o mesajı, onay koduna kadar göstereceksin kıza. Cimri gibi davranma Ercan, delirttin beni Ercan.'' diye diye adama form doldurttu, zorla. Çok süperdi, işte o masada çok eğlendim. Ama adama o kadar acıdım ki bir an, daha sonra arayıp biz sizin formu iptal ettik, gözlerinizin dolmasına dayanamadık, kız arkadaşınıza haber vermeyeceğiz merak etmeyin demek istedim. Bir de ayrıca kadın şöyle bir şey söyledi: ''Sizin neden reklamlarınız dönmüyor televizyonda, çocuklar duymasın her gün ekranlarda mesela.'' İlk başta anlamadım ama 'çocuklar duymasın'dan kastı Unicef adlı şeymiş.
Son olarak her gün yaşadığım bir ikilemden bahsetmek istiyorum. Minibüse bindiğimde boş koltuk yoksa, şoförün yanındaki pufumsu şeye oturmak isterim hep. Oturulacak kadar geniş olanlara zaten otururum da, bazıları cidden çok küçük duruyor. Otursam mı, oturmasam mı karar veremiyorum. Ya adam kalk oradan derse, ya popom sığmazsa diye korkuyorum. Popom küçük olduğu için ilk seçenek daha önemli aslında. Ama yine de popom sığmazsa da utanıp kalkamam, böyle de bir şey var. Nefret ediyorum o küçük puflardan.
Mutlu kalın.

2 comments: