Saturday, July 3, 2010

ezgi acar'ın iddialarına tokat gibi cevap


merhaba, ben mutlusel. sanıyorum ezgi acar'ın asılsız iddialarından sonra bana bir cevap hakkı doğdu. şu an buraya onlarca saldırgan cümle sıralayabilirim ama yalnızca tek bir soru soruyorum, lütfen elinizi vicdanınıza koyup yanıtlayın:

SİZCE EZGİ'NİN TÜM BU ASILSIZ İDDİALARI ORTAYA ATMAK İÇİN BENİM SİVAS'A GİTMEMİ BEKLEMESİ YALNIZCA BİR TESADÜF MÜ?

hiç sanmıyorum.

şimdi size bir kaç alakasız konudan bahsetmek istiyorum. bu alakasız konuları birbirine bağlamam imkansız olduğundan aktarımımı maddeler halinde yapacağım.

1.BU EVDE BANTLAR HANGİ AMACA HİZMET EDİYOR?

belki içinizde bilmeyenler vardır, bu yıl İKSVnin caz festivali görevlisi olarak seçtiği prezentabl kişilerden biri benim. bu yüzden bir caz festivali afişi edinmem kaçınılmazdı. nitekim afişi 26 haziran gecesi george dalaras konseri ardından eve getirdim. yer bulunamadığı için kapının girişinde bulunan ve üzerine bir şeyler bırakılan koltuğa bıraktım. afiş o gün bugündür orada yatıyor. bunun sebebi gayet evde bant bulunmaması veya bizim üşengeçliğimiz olabilirdi. evet olabilirdi, eğer ezgi bir kaç gün önce tam bir sanat düşmanı gibi lezzet sofrasının broşürünü odalarımızın arasındaki duvara yapıştırmasaydı.


3. ÇEVRE SORUNLARINA DUYARLIYIZ

çevre sorunlarına duyarlı olduğumuz için evde yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz şey var.

1 comment:

  1. Beni tanıyan bilir; sözümü sakınmam. Lafımın da arkasındayımdır, burda olsun yüzüne söylerim!
    Ayrıca bant bizim odada var Mutlusel, üşengeçliğini benden çıkarma! o koltuğa konan her şey orada kalır, aynı Las Vegas gibi. Bunu bile bile oraya bir şey terk etmek senin suçun Mutucuk... Zaten o kırış kırış olmuş. :(

    Pınar konusunda size sonsuz hak veriyorum Mutlusel hanım.

    DON'T NUKE ME.

    ReplyDelete