Friday, July 2, 2010

ilk çalışmamızdan izlenimler

Merhaba, bugün Onur'la birlikte Greenpeace'in yüzyüze projesinde çalışmaya başladık. Gün sonunda fark ettiğimiz şey şu; entel veya zengin görünen herkes gerizekalı birer manda. Bu tanıma kimler giriyor? Saçında bandana, çiçekli etek, tiril gömlek giymiş ve kitap taşıyan kızlar, boynunda fular olan benim şile bezi dediğim halk arasında adının ne olduğunu bilmediğim kumaştan yapılmış gömlek veya pantolon giymiş, çarıklı, uzun saçlı/sakallı erkekler ve iş adamı tipli takım elbiseli şişman insanlar.15tl'lik bira içip kredi kartı kullanmıyorum veya maddi durumum kötü demek nedir salak, istemiyorum de biz de siktirip gidelim.
Aslında sizi hiç dinlemeyecek dinlese de anlamayacak gibi görünen tüm destekçilerimize de sevgiler buradan.

2 comments:

  1. evet entel gorunenlerden cok az is cikiyordu ben sordugumda da.gidip 40 yaslarinda pazardan gelmis cocuklu bir teyze bile kibarliktan iki dakika dinlerken bu insanlar-alinmasi gerekenler disinda kimse alinmasin-ukala,"kuul" bir cevapla hevesimi kirip giderlerdi.Eee hani pantolonunda cicekler vardi senin,hani rastaliydi saclarin,hani hani hani diye kalirdim

    ReplyDelete