Monday, July 19, 2010

ayrılığın en ızdıraplı yanı eşya exchange'idir

Merhaba. Birkaç haberim var. Onur'dan ayrıldığım için eşyalarımı babası ile bizim eve bırakmış, babası şerefsiz diyerek, sabahtan yazdığım ''pipomu istiyorum bir tek'' yazısını buruşturarak atmış, sonra da özür dilemiş. Bu ne?
Şimdi bir sürü saçma ve güzel eşyam var. Ama Onur nedense benle hiç alakası olmayan bütün eşyaları da toplayıp yollamış.Bence bahar temizliği yapıyorlar, kilere atılmayan her şeyi bana postaladılar. Çünkü saçma sapan vesikalıklar ve daha önce görmediğim GS formaları falan var. Hangisini nereye tıkıştıracağımı şaşırdım. Niye yollandığı belli olmayan kravatı eve yeni gelen küçük kediye oyun olsun diye bir yerlere astım, ondan kurtulduk. Ama diğerlerini ne yapacağımı bilmiyorum. Sevgilisinden ayrılanlar için eski-sevgilinin-eşyalarını-satma sitesi diye bir şey varmış. O siteye girip satışa mı çıkarsam? İnsan neden duvarındaki penguen resmini söküp bana yollar? Veya Kinder Surprise'den çıkan oyuncakları? Odasının ampulünü? Tatildeyken tanıştığımız bir adamdan alınan kartviziti? Geri dönüştürülebilecek olan her şeyi attım ama ortada kalan şeyler var. Kimisi de para edebilecek şeyler. Bu konuyu sahibinden.com'a falan danışmam gerekiyor.
Peki Onur'un gizlice msn'imi açması, konuştuklarımı sessizce takip etmesi ve sonra Ezgi beni aldatıyor diye sohbet günlüğümü kopyala yapıştır yöntemiyle facebook'taki arkadaşlarıma yollamasına ne demeli? Evet biraz utandım, çünkü konuşmamın bir yerinde Şirinler'in 3 boyutlu filmi çıkıyormuş, ben Şirinler'e bayılırım demiştim.
Bu sabah çok tuhaf şeyler oldu ayrıca, ama galiba anlatırsam olmaz. İçinde meme var bu olayın. Hayır benle alakalı değil.
Ben çok mutluyum biliyor musunuz? Hayatımda hiç bu kadar mutlu olmamıştım. Umarım siz de çok mutlusunuzdur.
Ha son olarak, Mutlusel küçükken portmanto kelimesini pertmento diye telaffuz ediyormuş.

No comments:

Post a Comment