Sunday, June 27, 2010

Emin İgüs'e rezil olmak

Ezgi'den sevgilerle. Bugün çok utandım. Sabah Mutlusel mesaj attı, ''bugün Nazım'da, Nazım Kumpanya'nın konseri var, Emin İgüs de gelecekmiş, seni tanıştıracağım'' dedi. Tabi çok mutlu oldum, çünkü uzun zamandır konserine gitmek istiyor ve fakat sürekli kaçırıyordum. Akşam oldu, Onur'la gittik Emin İgüs'le tanışmaya. Konserden sonra Mutlusel ve Adem'le birlikte Emin İgüs'e yanaştık, Adem ''bir arkadaşım sizinle tanışmak istiyor'' diye beni çekiştirdi. Oraya giderken aklımda bir sürü şey vardı söylemek istediğim, ama gerizekalı bir Melih Gökçek sırıtışı suratıma yerleşmiş olduğundan mıdır yoksa heyecandan mıdır bilemiyorum ama hiçbir şey söyleyemedim. Adam doğal olarak ortak bir ilgi alanı bulmaya çalışaraktan ''müzikle mi ilgileniyorsunuz?''dedi. Sonradan keşke ''hayır ama dinlerim'' gibi bir şey söyleyip en azından espri yapmış olsaydım dedim ama aslında ''hayır'' demekle yetindim o an. Hadi bu neyse. Adam ''niye benle tanışmak istediniz'' diye sorduğunda yine bir şeyler geveledim ve Emin İgüs abi hiçbir şey anlamadığından '' benimle tanışmak istediğiniz için teşekkür ederim'' dedi. Buna cevap olarak ne denir, bunu analiz edelim. Normalde -birazdan yanlış yazacak olabilirim ama google edemeyeceğim şu an- estafurullah denmeli burada sanırım, rica ederim biraz saçma da olsa kullanılabilir. Ama ben tahmin edebileceğiniz gibi ''önemli değil'' dedim. Birkaç kez kendi etrafımda dolandıktan sonra sandalyelerin arasından kaçarak uzaklaştım. Halbuki müziğini çocukluğumdan beri çok sevdiğimi, ismimi Ezginin Günlüğü'nden aldığımı söyleyecektim ve bu geceyi unutmayacaktım, ama şimdi düşünmeye bile utanıyorum. Salak ben. Tarkan görmüş 13 yaşında kız gibiydim.

2 comments:

  1. o soruya cevap olarak hayır diyeceksen yanına bir kompliman eklersin ki muhatabım bozulmasın. "hayır ama sizinle ilgileniyorum." gibi. gerçi adam iyi idare etmiş durumu çok rezil olmamışsın heh heh hadi bakalım...

    diğer sorusuna da "ben teşekkür ederim" diyebilirdin. hiç olmadı en son "kusura bakmayın biraz heyecanlıyım bıdıbıdı..." diyebilirdin ama DİYEMEDİN! AHAHAHAHA!

    ReplyDelete
  2. durumu toparladım ki sonradan, adama mail attım:p
    o da çok mütevazi bir maille bana karşılık verdi 2 gün önce..) daha sonra tekrar konuşuruz karşılaşınca demiş ama ne zaman görsem etrafında 5-6 tane kadın var, müzik ayağına kafalamış hepsini adam..

    ReplyDelete