Wednesday, June 23, 2010

Kaslı Ablalar

Merhaba blog. Ben Ezgi. Bugün spora başladım. Şu an her yerimin ağrıması yetmiyormuş gibi Mutlusel'in saçma sapan konuşmalarından dolayı bir de başım ağrıyor. ''Tansaş'ta kıtır tavuk alana çıtır tavuk 5tl'ymiş.'' ''Hadi inegöl köfte alalım.'' ''Sanki makarna alsak yoğurt da almayacağız.''
Kendini koltuktan koltuğa atmalar..
Hayır yani, bu kadar kalori yakmış bir insana inegöl köfte teklif edilir mi? Ayrıca ben şu an kıtır, çıtır veya inegöl derdinde değilim, yarın her tarafım acayip ağrıyacak, onun derdindeyim.
Zaten spor salonunda kaslı kaslı abilerin yanında gerizekalı gibi hareketler yaptım. Para yatmamış meğer, kontorum olmadığını ''durun annemi arayayım, parayı o yollayacaktı'' dedikten sonra fark edip, annemi arıyormuş gibi yaptım.
Yedek spor ayakkabısı getirmek yerine, spor ayakkabımı giyerek salona gittiğim için ayaklarımın altını viledaya sildim. Dambılları kaldırırken kollarım dambıl dambıl sallandı. Daha ne olsun?
Ama neyse, herkesin bir ilki vardır diyor ve bu bölümü geçiyoruz.

Siz bu yazıyı okurken ben muhtemelen inegöl köfte yiyor olacağım.

2 comments:

  1. spor yapıyorum diye a yemeye değil çok yemeye meyletmelisin. çünkü sen zaten zayıfsın, fit olmak için gidiyorsun oraya. bunun için de az yemene falan gerek yok. düzenli spor yapmalı, iyi beslenip iyi dinlenmelisin. ballı süt falan...

    ReplyDelete
  2. spor salonunu en son gittiğimde güveler basmıştı, bu şartlar altında fit olamam.. yarın gittiğimde o güveler hala oradaysa paramı geri isteyeceğim.

    ReplyDelete