Friday, September 24, 2010

Gıda Fuarı

Merhaba, bugün çalışmak için CNR'daki gıda fuarına gittim. Sadece köy bakkallarında bulunan Şimşek, Şenlik, Funda, Metin, Meltem gibi markaların açtıkları standları görmeniz gerekirdi, sanırsınız birer nutella bunlar. Mini etekli ve boya kutusuna düşüp canını zor kurtarmış kızcağızlarımız ''Şimşek bisküvilerinden tatmak ister misiniiiz'' gibi cümleler kuruyordu sağda solda. Bir de Uzakdoğulu arkadaşlar vardı yine standlarda, -bugüne kadar bize söylenen en büyük yalanların içinde PH 5.5, Antibakteriyel, Aleovera ve Jojoba kelimeleri geçiyordu demiştim bir kez, sanki bunu ispatlamak için aleoveralı içme suyu tanıtıyorlardı. İşte böyle, kimileri içme suyundan sıkılıp böyle bir şey icat etme gereği duymuş.
Bu fuarda hayatımda görmediğim kadar göbek gördüm diyebilirim. Bu insanların göbeklerinin boyutları iş adamı olmalarından mı kaynaklanıyor, yoksa gıda sektöründe oldukları için mi, işte bunu çözemedim. Tam olarak iş adamı diyemiyorum bu insanlara fakat kendilerini böyle tanıtıyorlar. Zira ''ben kişisel bilgilerimi veremem, şirketime danışmadan yardımcı olamam, aaa ben hiçbir yere imza atmıyorum'' triplerine girmişler bile. Fuarın girişindeki '' Fuara silahla girilmez'' uyarısı, bu göbekli insanları korkutmuş olabilir belki.
Bütün bunlara rağmen fuardaki tadımlık şeyler güzeldi diyebilirim. Çiğköfte falan vardı, 1 dakikada hazırlanan makarnalardan vardı. Aleoveralı suyu beğenmedim, çiğköfteyle pek iyi gitmiyor.

No comments:

Post a Comment